marți, 9 februarie 2010

Idei noi...asteptari mari...!

















E 00.42!Motanul si-a aranjat tacticos bucatica de plapuma si acum doarme linistit...
Eu...era cat pe aci sa uit si azi sa imi fac blog!

M-am lasat de scris poezii de vreo 2 ani si vad ca m-am apucat sa scriu vrute si nevrute!
Am o noua pasiune...papusile de portelan cu anexele lor...miniaturile...Sau poate miniaturile cu anexele lor de portelan?Cum zicea Oana? Ce conexiuni imediate ar trebui sa subziste intre a crede si a intelege?...Sa crezi ca ai inteles sau sa intelegi ce de fapt crezi?

Oricum ideea e ca de cand am devenit constienta de mine, ceea ce cred se si adevereste deci..ceea ce cred chiar inteleg => conexiuni imediate de natura biochimica pe care nu mai stau sa le explic acuma ca nu vreau sa imi aduc aminte de sulita in coasta numita anatomie...

Ma gandeam sa postez pozele cu micile mele achizitii..
Hope to enjoy!

A voastra Vic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu