marți, 9 februarie 2010

Ce ziceti de motanul meu?



Motanul meu...nu este el chiar de rasa...dar e cel mai iubitor animalut din lume..Cand ma trezesc si ies din camera..vine si ma intampina...si exclama ceva in limba lui pisiceasca, exclamat pe care eu il iau drept: buna dimineata!Ma bucur ca te revad...stii...mi-e cam fomica...!El are in cosuletul de dormit un catel de plus jucarie de mana pe care daca il apesi latra...si din cauza aceasta motanul meu nu miauna ci latra de fiecare data cand se pune in cosulet...
:)Toarce cand vine tata de la piata pentru ca stie ca ii aduce si lui mancare...de fapt cred ca e un mare profitor si smecher si cred ca il iubeste cel mai mult pe tata pentru ca il tine cel mai confortabil in brate...
E un membru al familiei...noi asa il consideram si el se comporta ca atare...
Ii place foarte mult sa stea in pungi de plastic sau sa isi bage capul in pungi de carton.Mara zice ca asa fac toate matele dar eu cred ca el e special...
Sta toaaaaata ziulica pe calorifer si se supara daca il deranjezi..sau daca ii iei locul din fotoliu...vine langa tine si parca iti zice:da-te mai incolo, nu stii ca aici stau eu?
Tata zice ca e imparatul pisicilor de apartament;imagineaza mereu situatii si vorbeste in numele pisicului:
"Eu,imparat peste pisicii de apartament rog toate matele care indura frigul sa reziste peste iarna grea.Pentru aceasta il trimit pe slujitorul meu credincios de fiecare data cu mancare pentru voi..Cand vremea se va imbunatati voi purcede chiar eu la drum pentru a cunoaste si cetatenii mei augusta mea persoana
Semnat si pecetat,
Pisicescul"

2 comentarii:

  1. Ludovic Treffle pe numele lui din carnetelul de sanatate!
    Este o alteta printre slujitori..un domn printre cersetori..o majestate printre supusi...
    Ce sa mai...e un odor nespus!!

    RăspundețiȘtergere