sâmbătă, 13 februarie 2010

...vous vous souviens?




Acum 3 ani am avut ocazia sa cunosc o doamna deosebita..pe care inca o stimez si o apreciez ca la inceput..
Am inceput cursuri de franceza pe vremea aceea la centrul de limbi straine Fides.
Aici am cunoscut-o pe profesoara mea Oana Tomus,o doamna adorabila din toate punctele de vedere.M-a ajutat atunci sa imi dezvolt nu numai vocabularul si sa pot sa vorbesc cursiv dar mi-a dat lectii de viata..
Nu cred ca m-am dus in vreun loc sau la vreun curs cu o mai mare placere..
Tin minte ca mergeam impreuna si fumam narghilea ..ca sa nu mai zic de cate ori am fost sa savuram o bere aproape de Piata Rosetti...
Va promit Doamna ca voi continua sa iubesc franceza si sa imi cumpar painici de la brutarii frantuzesti si voi tanji dupa bistro-urile de langa Ateneu...

Printre multele impliniri pe care le-am savurat se numara si faptul ca am reusit sa ii fac o surpriza si la sfarsitul cursului i-am luat toata grupa o minunatie de dulapior(vezi pozele) pe care inca imi amintesc cum il sorbea din ochisori...Va multumesc ca ati reusit sa imi insuflati dragostea pentru chanson-etele frantuzesti (imi amintesc ca ascultam Charles Aznavour toata ziua spre disperarea parintilor mei),pentru tarile francofone,pentru rochile de epoca...si nu uit...nu uit Doamna...ca mi-ati zis cu un glas stins intr-o zi ca sunt speciala pentru ca scrisesem o compunere despre draperiile din camera mea si pentru ca va placea cum traduceam in felul meu melodiile Patriciei Kaas.

Sper sa va revad intr-o zi la fel de frumoasa si calda
Bon soiree..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu